måndag 13 september 2010


4 kommentarer:

  1. Läser ofta din blogg via Angelicas sida.. Du vet inte vem jag är och jag vet inte vem du är mer än genom här. Men jag har fastnat på din sida för det finns nåt där.. Nåt djup och tanke bakom de som skrivs.. Verkar va en klok man med stort hjärta! Djupa tankar på stadiga fötter..

    Härligt att de finns såna människor!!

    SvaraRadera
  2. Oj, tack, det var fina ord!!!
    Det är precis så jag vill vara, och när du beskriver det så fint, blir jag rörd och tacksam!

    TACK!

    Kramar/ Thomas

    SvaraRadera
  3. Hej, jag har också ramlat in här via Anges sida. Jag vet vem du är eftersom du också är arbetskompis med Lollo Å o jag är kompis med henne. Jag håller med föregående skrivare att du verkar vara en man med fötterna stadigt i jorden. Du skriver fint o insiktsfullt om saker o ting. . Dina inlägg om dina döttrar gjorde mig glad och jag skrattade högt när du "låtsades" vara din äldsta dotter. Och senaste inlägget om olyckan i Kimstad fick mig nästan att gråta.
    Jag kommer att hänga kvar här o läsa dina tankar om saker och ting.

    SvaraRadera
  4. Tack Anette!

    Jag blir så glad när du skriver så! Det gör att det blir ännu roligare och viktigare att fortsätta skriva!
    Och fortsätt gärna att läsa och kommentera...
    ...då blir jag ännu gladare! ;-)

    Kramar/Thomas

    SvaraRadera