lördag 30 oktober 2010

Samma skit snurrar runt...

Jag såg Cirkus Möller på tv.
Vilket jävla skräp.
En dålig, låg och pinsam immitation av den stackars östgötabonden.
Resten höll samma brist på kvalitet.
Jag vet inte om det har med min ålder att göra.
Men just nu känns det som om samma skit snurrar runt.
Fredags -och lördagsunderhållning på tv.
Ja ,tjena.
Jag hade hoppats på att slippa droppa mina favoritprogram.
Jag hade hoppats på att slippa säga att Agenda, Uppdrag granskning, Aktuellt och möjligtvis Korrespdenterna får mig att slå på tv:n.
Jodå, Idol funkar och CSI och House och The Mentalist och Antikrundan.
Men sen är det stopp.
Om det är värt många hundralappar i månaden?
Knappast.

3 kommentarer:

  1. Håll ut, snart kommer Antikrundan tillbaka. Brukar vara strax efter jul! I övrigt håller jag med dig, även om jag inte sett Korrespedenterna.

    SvaraRadera
  2. Håller med fast det nya Så mycket bättre är bra, eller var iaf förra veckan, får se nu om några minuter om Tomas Di Levas kväll är lika bra :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Ha ha, jag håller ut Singelmamman! Antikrundan är snart här...
    Tack Mia, jag ska kolla på Så mycket bättre...kanske ger det valuta för pengarna...;-)

    SvaraRadera