torsdag 14 oktober 2010

Hur skön som helst

Hon håller på att spela in nya avsnitt av underbara Solsidan.
Samtidigt drar hon fulla hus med sin föreställning "Dyngkåt och hur helig som helst".
Jag fick en telefonintervju med Mia Skäringer idag på förmiddagen.
Hon satt på tåget från Stockholm på väg hem till familjen i Göteborg.
Jag gillar Mia Skäringer, vem gör inte det?
Hon tar sin framgång med ro och med en stor portion ödmjukhet.
- Jag har tur. Det jag gör, spelar på min sårbarhet, ligger i tiden. Vi människor har ett jättestort behov av att känna igen oss i vårt tillkortakommande, säger hon.
Hon är inte bara en fantastisk skådespelare, hon är grym på att skriva.
-Jag älskar att skriva min blogg i dagboksform, och så får jag betalt också, säger hon.

Följ hennes blogg här:

blogg.yourlife.nu/avig-maria/

2 kommentarer:

  1. Älskar Mia och bloggen. Ska till NKPG o njuta va showen när hon kommer (i november tror jag).

    SvaraRadera
  2. Ja, hon är så bra. 20 och 28 november till Norpan tror jag!

    /T

    SvaraRadera