lördag 30 april 2011

Smärtan för två snygga porträtt...

Jag vill ha mina söta döttrar, på höger och vänster överarm.
Det ska vara riktigt snyggt, annars får det vara.
Jag har haft tanken i flera år.
Kat von Dee, den bästa och snyggaste av alla tatuerare var fullbokad.
Haha, man kan inte få allt...
Jag fick veta det efter en lång ansökningsprocess.
På Svenska tatueringsmässan i Norrköping var eliten samlad.
Jag gick rakt på sak. Jag frågade vem som var Sveriges bästa på att tatuera porträtt.
Micke på House of pain i Stockholm blev svaret.
Jag har hans kort.
Det är bara en tidsfråga.
Tills jag sitter där i studion vid Horns tull, och genomlider smärtan.
Smärtan för två snygga porträtt.
På mina döttrar.

2 kommentarer:

  1. Ser fram emot att få se bild på den gaddningen.. Skall man vara fin får man lida pin heter det ju och det är ju helt klart värt det i detta fallet..

    /Mia

    SvaraRadera
  2. Visst Mia. Det lär dyka upp en bild här när det är klart...

    SvaraRadera