onsdag 13 april 2011


Foto: Elin Holmer

7 kommentarer:

  1. Hemlängtan?
    Man brukar ju äga så när fötterna pekar inåt?

    SvaraRadera
  2. Haha...ja, märklig pose där Lena! :-)

    SvaraRadera
  3. Skickade tidigare en kommentar men hade då ingen egen blogg så jag vet inte om den kom fram. Jag är så pinsamt dålig på det här. Men skam den som ger sig. Surfar runt lite på nätet för att se hur andra med autistiska barn lever sina liv. Tack för att du delar med dig!

    SvaraRadera
  4. Rätt Åsa!
    Tror det är bra för oss att se att vi inte är ensamma om ett speciellt liv!
    Trevligt att du läser här!
    Tack!

    /Thomas

    SvaraRadera
  5. Hej igen Åsa!
    Du har gjort det största steget, att skaffa en blogg, och du har ett fyndigt namn på bloggen!
    Men det går inte att kommentera, så kolla upp det. Sen är det bara att häva ur sig...
    Lycka till!
    /Thomas

    SvaraRadera
  6. Tack Thomas för din feedback. Jag vet inte om jag har lyckats rätta till problemet med kommentarerna. Jag hoppas det fungerar nu. Hm.. det lär väl ta ett tag innan jag lyckas få koll på allt. Tack också för ditt "Lycka till", det lär ju behövas.
    Ha en trevlig fredagkväll!

    SvaraRadera
  7. Bra där Åsa!
    Du är på rätt väg! Jag följer dig!
    Trevlig fredag själv!

    SvaraRadera