onsdag 27 april 2011

Djuren får jag titta på en annan gång...

Han tog emot med skjorta, slips och långrock.
Vd Magnus Nilsson på Kolmårdens Djurpark är en glad kille.
Med otroliga en halv miljon besökare förra sommaren spänner han bågen igen.
Den nya attraktionen Safari stod färdig att visas för pressen.
En finfin linbana genom safariparken och de vilda djuren.
Kostnaden på 132 miljoner nämndes i förbifarten.
Jag hade kunnat gå djupare i det.
Men jag valde av att njuta av upplevelsen där strax över lejonen.
Jag hamnade i samma gondol som tre ungdomar från Stockholm.
Katrineholmskuriren valde en egen gondol. Osmart.
De fick inga bilder på publik i gondol...haha...
Sofia Jakobsson gestikulerade och fotade djur genom gallret. Bra motiv för en reporter, slash fotograf.
Det brukar se ut så. Folkbladet skickar två, KK skickar två, NT skickar fyra.
Extra skickar en. Reporter, slash fotograf.
Ibland är det kreativt att jobba med små medel...
Sofia var behållningen däruppe över djuren.
Jag fick mina bilder och citatet till ingressen.

Djuren får jag titta på en annan gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar