torsdag 17 juni 2010

Jag tänker, att typ Aftonbladet vill ha mitt veckoschema.

(OBS! Detta inlägg är inte vetenskapligt belagt!)
Jag har hunnit bli dryga 40 år.
Det är normalt att summera sitt gångna liv så här långt, har jag hört.
Jag har hittills arbetat i kvinnodominerade yrken och således tjänat mediokert med riksdaler.
Det skapar tankar.
En tanke slog mig.
Jag vill tjäna en jävla massa pengar.
Man lever ju inte i all evighet, liksom.
Jag fick en ide.
Thompas öl-och snus-diet!
Så här i semestertider skriker löpsedlarna: "Gå ner 5 kilo på en vecka".
Jag har, de senaste 20 åren hållt en stabil konsumtion av öl och snus.
Jag har dessutom hållt vikten stabil på runt 80 kilo, vilket anses normalt för min längd.
Så:
Min diet är kanske ruskigt framgångsrik!?
Ingen har marknadsfört en öl-och snus-diet!
Jag tänker, att typ Aftonbladet vill ha mitt veckoschema.
Lösnumren säljer mer än Victorias bröllopsförberedelser.
Jag skriver en bok i ämnet och dominerar media hela sommaren.
Och sedan kan jag bli konsult och somna i ett hav av sedelbuntar.
Ja, varför inte!?
;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar