fredag 9 april 2010

Två simmartjejer med guldkant...

Fick till slut tag i Therese Alshammar, tack vare simmar-Ellis.
Therese är i Australien och jag frågade blygsamt om en bild på henne.
Jag behöver bilden till "Lisas dagbok".
Lisa och Therese möttes på Statoil i somras.
Det blev ett värdefullt möte, som resulterade i lite reflektion på bloggen.
Bloggen som nu blir bok, om sista pusselbiten passar.
-Självklart ska jag fixa fram en bild till din bok, sa Therese.
Igår landade den i min mailbox.
-Lycka till och hälsa till Ellis från mig. Hon är superbra och var min förebild som ung, skrev Therese i mailet.
Jag tror inte Ellis vet det.
Men nu vet hon.
Jag tror hon blir glad.
Två simmartjejer med guldkant, förgyllde min dag.
Tack och kram!

2 kommentarer:

  1. Hej Thomas ! Du är en bra pappa och ta hand om din ängel Lisa.

    //Armand

    SvaraRadera