fredag 27 november 2009

En världsstjärna är född?

Skivbolaget ringde.
De ville att vi skulle slå på stort med Sheri.
Ja, jo, vi fattar.
Klart de vill ha publicitet.
Den blivande världsstjärnan besöker Norrköping och Linköping snart.
"Hur stort blir reportaget", frågar pressansvarig.
-Vi får se, svarar jag.
Jag menar, vi bygger inte en hel tidning på "En blivande världstjärna".
Sheri ringde mig på mobilen.
Jag var på väg ifrån Kolmårdens djurpark. Kollega Camilla och jag hade träffat en nyfödd noshörning.
Sheri var trevlig och jag bandade intervjun på mobilen.
Hon fick två spalter och en pressbild i fredagstidningen.
Hon har gjort singeln till ledmotivet i "Snabba cash", som har premiär i januari.
Vi får se hur det går för 24-åringen som spås en lysande framtid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar