måndag 9 november 2009

Hallå där Ulrika Carlsson...

...som valde Lasse Ström i söndagens final av ”Ensam mamma söker”.
Grattis till Lasse!
– Tack. Det var väldigt, väldigt känslosamt. Många tårar fälldes hemma hos mig kan jag säga. Vi satt ett gäng tjejer och drack skumpa och grät tillsammans framför tv:n.
Hur lyckades ni hålla det hemligt så länge?
– Ja, hur har vi lyckats med det? Vi har träffats i smyg de helger vi har kunnat. Vi har bott i våra lägenheter. Men det är ju en bit att åka.
Alla undrar ju vad som hänt mellan er efter att kamerorna har slocknat?
– Vi har inte hamnat där än. Det har gått så fort och vi har inte hunnit träffats så mycket.
Är ni ett par?
– Vi träffas så ofta vi bara kan. Båda känner att det är nu det börjar. Vi får se var vi landar med det hela. Det är först nu vi kan leva ett normalt liv. Det har vi inte haft på hela hösten. Bara det att vi kan gå ner på stan och handla tillsammans.
När klickade det mellan er?
– Redan när jag läste Lasses brev. Det var väldigt personligt. Mycket charmigt skrivet och han hade verkligen satt sig in i min presentation.
Hur är Lasse?
– Trygg, stabil, charmig och väldigt bra med mina barn.
Är du kär?
– Jaa, det är jag.

Thomas Filipsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar