fredag 7 januari 2011

Skrattet liksom bubblar och varje tand syns i backspegeln...

Lisa skrattade plötsligt högt i bilen på väg hem.
Jag känner igen skrattet.
Anne berättade om en bra skoldag.
Skrattet liksom bubblar och varje tand syns i backspegeln.
-Tänker du på bus Lisa? frågar jag och skrattet bubblar igen.
-Får man busa? frågar jag och lilltjejen bryter ihop i baksätet.
Och det är då tugget börjar. Lisa älskar bus. Och älskar att prata om bus.
-Kyo, skrattar Lisa. Det betyder slita upp kylsåpsdörren och sno nått gott.
-Får man?
-Ha ha näeee, skriker Lisa högt och når bristningsgränsen.
-Vad händer dååå....?
-Det blir sängen...ha ha ha...
-Du är en riktig liten busunge Lisa.

-Ha ha jaaaaaa

4 kommentarer:

  1. *ler*
    Ha en fin kväll//Lena

    SvaraRadera
  2. Tänkte skriva *ler* här, men det hade visst Lena redan gjort :) Men det var iaf vad jag gjorde genom hela inlägget. Kan liksom se er framför mig.
    Skön helg önskar jag er!
    Kram Nina!

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt! Så mysig tjej du har!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag ler med... för att ni ler med oss...!

    Kramar!

    SvaraRadera