lördag 3 oktober 2009

De där blondinerna...

Blondinbella går back, skriver Aftonbladet.
Men.
Vi glömmer att denna unga kvinna är en av de mest framgångsrika företagarna de senaste åren.
Hon har tjänat massor med pengar på sin blogg.
Du kan tycka vad du vill om det, men det handlar om intelligens.
Visst, hon spelar på sina attribut. Det kan vem som helst!? Knappast!
Hon beskriver en intressant grej i sina kommentarer.
"Jag har varit på toppen. Jag har sett hur det fungerar. Det är tufft klimat däruppe.
Det största motståndet får jag av kvinnor. Det är inte männen som bromsar min framfart. Det är kvinnorna, för de är avundsjuka!
Carolina Gynning är en av många blondiner i fokus.
Hon har lämnat Trotzig, för hans festande.
Jag har, normalt, svårt för den här typen av debatter, eller rättare sagt, jag skiter i vilka kändisarna dejtar och gör slut med.
Men Gynning är ett undantag. Jag tycker faktiskt bruden är sådär underbart blåst och charmig på samma gång.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article5898615.ab

3 kommentarer: