fredag 11 februari 2011

Med all rätt. Han är skön, den grabben...

Redaktionen har varit i extas några dagar.
Orsak: Håkan Hellström inledde sin turné i Linköping igår.
Det har varit svårt att få tag i vikarier, då 80 procent av redaktionen
skulle njuta av den store Hellström, på plats i Cloetta Center.
Det började för några veckor sedan.
Kollega Angelica hade bokat telefonintervju med flickfavoriten.
Samtalet kom i bilen. "Hej, det är Håkan Hellström".
Angelica blev alldeles till sig där bredvid i sätet.
Med all rätt. Han är skön, grabben.
Han är inte min favorit, men jag förstår hans storhet. Så många kan inte ha fel, liksom.
Jag själv är smått mobbad på redaktionen för att jag håller Winnerbäck högst.
Ja, förutom Angelica då, och nyhetschefen.
Därför var det roligt att läsa Aftonbladets recension från gårdagskvällen.
"Publiken blir förstås alldeles till sig när stadens egen Lars Winnerbäck
kommer upp och tar varannan vers i "För sent för Edelweiss".
Två stora grabbar, en vintrig februarikväll i Linköping.
Det är stort.

Det går inte att komma ifrån...

4 kommentarer:

  1. Hold up! Ska vi snacka hålla högst så talar nog min tatuering för sig själv vem som håller på Lasse på vår redax ! :D

    SvaraRadera
  2. Yes, I hold!
    Du är den största fansen, och jag tvåa!
    :D

    SvaraRadera
  3. Herregud Tomas!
    Om hela redaktionen blir i extas över en falskskrålande göteborgare som enligt svensk lag inte borde få uppträda överhuvudtaget, då skulle jag byta jobb omedelbart...
    Snälla säg att du inte är en av dom..

    SvaraRadera
  4. Ha ha Lappen, jag håller på Winnerbäck!
    Skönt att höra din starka stämma!

    SvaraRadera