lördag 6 augusti 2011

5 kommentarer:

  1. Hej! Kul att läsa din blogg =) Jag var en elev till dig på Rambodahlskolan =) men det var lääänge sen nu ;-) Det var år 90-93. Du hade träslöjd, vet ej om du undervisa i några andra ämnen.. Men jag minns att du var väldigt omtyckt och jag såg alltid fram emot att ha dina lektioner =) Jag minns att jag bl.a gjorde en stor hage till mina marsvin :D Jag kallades då för Inkan, och min `bästis` var Kokko, men även Fia, Sara (som var tvillingar), jojjo och Lollo. Vet ej om det säger dig nåt?? Mvh Linnea

    SvaraRadera
  2. Hej Linnea!
    Roligt att du skriver!
    Jag kommer ihåg dig,ni hade Mona som klasslärare..
    Roligt att höra att du gillade mina lektioner!
    Jag träffade, förresten "Kokko", för ett tag sedan.
    Alltid lika kul att träffa elever, så här långt efteråt.
    Alla har blivit vuxna och jag påminns om min ålder, men det gör ju inget... :-)

    Ha det fint!

    /Thomas

    SvaraRadera
  3. Hej! Ja, det stämmer, vi hade Mona. hehe ålder är bara en siffra, kom ihåg det =D Ha det fint du med!
    Linnea!!

    SvaraRadera
  4. ps. vi hade även KG (kom ej ihåg vad han hette egentligen. Han var HELT underbar =) men han är väl pensionär vid det här laget? Med mig blev det hälsocoach av, samt Personlig tränare och massör =) men det var inte så oväntat, då sport och träning alltid har varit ett brinnande intresse för mig! Lycka till med ditt journalistyrke!ds.
    Linnea!

    SvaraRadera
  5. Tack, jag tar med mig det om att ålder bara är en siffra! :-)
    japp, KG var en skön lirare. Han är pensionär nu, och jag pratar med honom ibland.
    Du har gjort ett bra yrkesval!
    Du skulle kunna coacha en gammal man...:-)
    Lycka till själv!
    /Thomas

    SvaraRadera