fredag 6 maj 2011

Jag fick mina 20 minuter, inklusive tre avbrott på linjen...

"Du får 20 minuter med Tove Styrke och 20 minuter med Lisa Miskovsky."
Petra på Sony Musik var tydlig. Det fanns inget förhandlingsutrymme.
Exakt klockan 10.40 idag fick jag kontakt med Lisa Miskovsky.
"Vänta, jag ska bara lämna över den lille till maken", sa hon.
"Hej, nu är jag med", sa hon sen på sprudlande norrländska.
Jag blev glad direkt. Hon ville prata med mig, inte riva av en intervju.
Jag kände det på tonfallet.
Jag hade 20 minuter. Jag fick mer.
"Haha, jag pratar hur länge jag vill", kontrade hon snabbt.
Efter bara några minuter bröts en dålig linje från norr.
"Haha, jag fick in Teletubbies när samtalet bröts", sa Lisa när vi åter fick kontakt.
Jag ställde mina frågor inför besöket i Norrköping, kommande helg.
Jag fick mina 20 minuter, inklusive tre avbrott på linjen.
Jag gillade den tjejen innan intervjun.

Jag gillar henne ännu mera nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar