måndag 20 april 2009

Yrseln är borta

Dag 9.
Brist på nikotin orsakar yrsel. Det kan jag verkligen intyga! Det känns som om kroppen är ute och går med mig. Kroppen är liksom ett steg före knoppen och då blir det så fel många gånger.
Klart som fan att nikotinet har regerat när synapserna i hjärnan har samarbetat. Men nu är det nya tider där uppe. Det börjar synka igen!
Växtfiberbaserade portionsprillor, "Nytt förbättrat recept", hjälper mig genom arbetsdagen.
Det är Onicos enbär "fri från tobak & nikotin".
Förbannat tråkigt, men såå bra för hälsan!

2 kommentarer:

  1. hehe du låter inte alls bitter ;)

    SvaraRadera
  2. Ahh shit jag glömde!
    Om du vill ha bloggarna som jag har vid sidan av. Så går du in på layouts. Blogglista. Sen addar du bara de du vill=)
    Hoppas det går bra! Ring annars=)

    SvaraRadera