torsdag 16 april 2009

Skärpning Nicorette!!

Så var det femte dagen utan snus. Det känns som en evighet, men det går. Måste erkänna att jag är förbannat sugen på att stoppa in en prilla och må som en kung! Ni som snusar vet vad jag pratar om! Men icke, jag ska fixa det här!
Men Nicorette! Vad håller ni på med!? När jag sträcker mig mot nattduksbordet där plåstret ligger och väntar på mig på morgonen, vad händer då, när varenda cell i kroppen skriker efter nikotin???
Jo, plåstret är så djävla inbakat att det krävs en ingenjör för att bryta sig in!! Hur tänkte man då??
Nu kaffe och solstolen på glasverandan! Man tackar!

2 kommentarer:

  1. Nu kan jag ju kommentera! Kunde inte det i går, bra fixat Thompa. Du kämpar på bra med snusandet, eller ickesnusandet rättare sagt. Ge inte upp, det blir lättare (säger jag som varken rökt eller snusat i hela mitt liv)!

    SvaraRadera
  2. Haha Ida!
    DEt är bra kämpat Thompa!

    SvaraRadera