fredag 24 april 2009

Livet i svart-vitt

Dag 12.
Ska livet verkligen vara så här?
Första dagen av tvivel. Varför slutar jag att snusa? Det är inget roligt. Allt blir lite tråkigare. Jag ska vara ärlig och säga: Jag är inte säker på att detta är rätt val!
Ger jag upp?'
Nej, men idag känns det tungt.
18 grader varmt, det är helg, och ölen...ska ju smaka gott!
Icke!
Nautilus-Micke sa det så bra:
Livet är i svart-vitt utan snus. Och i färg när prillan åker in!
Och vad betyder detta?
Jag vet inte. Måste sova på saken!

4 kommentarer:

  1. Nehe!!
    Nu skärper du dig =) Sluta snusa är namnet på bloggen och sluta snusa ska du minsann göra. Och på tisdag efter jobbet så dricker vi öl på Trädgårn tycker jag! =)

    SvaraRadera
  2. Ja, kom igen nu herrn. Detta fixar du! =)

    SvaraRadera
  3. Hållå där!! Vad är det som händer? Var tog killen vägen som jag pratade med häromdagen, då allt var så härligt och bra???? Piggare, fräschare, allt vad det nu va´du babbla om!
    Kom igen nu långrygg!!!!!!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  4. Ja, Thomas. Vad hände med glädjen över de vita tänderna, de lätta stegen på löpbandet och - inte minst - de trevliga nakendrömmarna?
    Kanske lätt för mig att säga som snusar, men du kan ju inte ge upp allt bara för att ölen ska smaka bättre? Eller?
    Kom igen! (men du har ju bytt namn på bloggen så jag antar att det är för sent...)

    SvaraRadera