lördag 25 april 2009

På banan igen!

Dag 14.
Duktig svacka igår! Var verkligen på gång att ge upp. Men jag är på banan igen. Sprang lite på linjen och domaren visade rödflaggan! Jag biter ihop och fortsätter pinan. Hoppas verkligen att det blir bättre!
Sjuksköterskan Karin sa att minnet påverkas av nikotinbrist. Skönt, jag trodde att jag började bli senil! LITE tidigt kanske!?
Ja, jag har bytt namn på bloggen!
Skimmer, låter så vackert tycker jag. Det har inget med mitt snusande att göra, faktiskt!
"Sluta snusa", hur kul låter det på en blogg!?
Jag har ju faktiskt tänkt fortsätta blogga, även när alla är trötta på mitt snus-snack!
Det finns ju faktiskt viktigare saker i livet som ska beskrivas, tolkas, analyseras och njutas av!
Tack för stöd och uppmärksamhet!
I`ll be back!

3 kommentarer:

  1. Vad bra Thomas!
    Skönt att höra att du är gå G igen!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. I´m back!! Och hehe...Mm....Jag uppdaterar rätt ofta..Kanske FÖR ofta :D

    SvaraRadera
  3. Bra kämpat mot snussuget Thompa!
    Och bra med namnbyte, blir lite mer bredd.

    =)

    /U

    SvaraRadera