tisdag 21 april 2009

Tuggummi går bort!

Dag 10.
Provade Nicotinell Lakrits tuggummi! Whaa, jag höll på att spy! Som att svälja ren nikotin, hur nu det smakar.
Japp, då vet jag vad som inte ingår i min anti-snus-process! Däremot funkar den lilla smälttabletten Nicorett microtabb 2 mg. Den ligger under läppen och utsöndrar lite kickar, sägs det.
Nej, nu får det vara bra! Hur mycket reklam ska jag ge tillverkarna!? Inte ett ord till om produkterna förrän jag ser lite feta arvoden på mitt konto!
Målar-Clabbe slutade snusa för över ett år sedan. Han blev nästan förbannad över hur lätt det var!
Jag är inte där än.

2 kommentarer:

  1. Sluta aldrig snusa, jag testade i 6 månader. Sen råkade jag ta en snus och testa om det fortfarande kändes som förr, och det gjorde det. Så jag började snusa igen.

    Din bästa elev

    SvaraRadera
  2. Målar-Clabbes sambo hejar på dig och säger att snart är du där!!!!!!

    SvaraRadera