lördag 14 augusti 2010

You wish!

-Är det din kärra? frågade jag Nautilus-Aida.
-I wish, svarade hon snabbt.
Den vita Porschen stog kaxigt parkerad utanför träningscentrat.
Den stog inte på nån parkeringsplats.
Och jag förstår.
Hade jag den bilen hade jag också parkerat den så där kaxigt.
-Men jag har nyckeln till bilen, fortsatte Nautilus-Aida.
-Kasta hit den då, sa jag.
-You wish, kom snabbare än tanken.
Och precis så är det.
Ända sedan jag kunde säga Porsche som treåring, har detta varit drömbilen.
Jag ska äga en Porsche 911 Carrera en dag.

Och då ska jag säga likadant, när någon vill provköra.

You wish!

4 kommentarer:

  1. Ååååh... en sån måste man ju bara provköra... :)

    SvaraRadera
  2. Får jag råd nån gång,så är det klart att DU får köra den Svala! ;-)

    Thompa

    SvaraRadera
  3. Hehe åh tack Thomas... Det ser jag fram emot..;)

    SvaraRadera
  4. Min pojkvän har en Porsche, säg till när du vill köra så fixar vi det :)

    SvaraRadera