fredag 21 oktober 2011

5 kommentarer:

  1. Käraste Thomas!
    Om jag vore den mäktigaste härskaren i hela världen,så skulle jag låta varenda bit av marken täckas med blommor så att Du skulle sätta Din fot på blommor var än Du går.
    Du är en hjälpsam, omtänksam,godhjärtad,kärleksfull,fantastisk,och unik pappa som är värd allt beröm.

    "Det som gör Dig unik finns i Ditt sätt att vara,Din styrka,och Ditt mod och allt som Du kan klara.
    Den kärlek som Du ger i omtanken om andra ger lärdom om hur vi ska vara mot varandra"

    Jag har blivit djupt berörd till tårar varje gång som jag har läst Din blogg.

    Du har ett varmt och stort hjärta fullt av kärlek och godhet.
    Jag är så stolt över Dig och önskar Dig och Din fru allt gott i livet.

    Jag önskar att jag kunde skänka lite energi till er.
    Du är källan till inspiration och glädje.
    Ha det så gott och ta väl hand om Dig och Din familj!
    Karm F

    SvaraRadera
  2. Oj, stort tack för dina underbara ord!
    Du har precis skänkt ett hav av energi genom att uttrycka dig så här fint!
    Jag önskar dig allt gott!!!

    Kram/Thomas

    SvaraRadera
  3. Tjaba Tompa la Bompa ja hänger med i ditt skrivande..bra bra/Roy Rogers från norr

    SvaraRadera
  4. Tja Roy Rogers från norr!
    Jag är glad att du är med!
    Olja snöslungan och var beredd på snö!
    Farsan sitter i grävarn! :-)

    Ha det fint!

    /Thompa la Bompa

    SvaraRadera
  5. tja god fortsättning har precis lyssnat på dig som vintervärd i radio östergötland ett bra o mycket gripande program med en helt fantastisk musik som speglade det du pratade om
    ha det så bra
    bästa hälsningar
    HÅRDROCKSTOMPA ifrån Norrköping

    SvaraRadera