måndag 30 augusti 2010

För det är svårt att förklara bort sexakten på bästa sändningstid...

-Det var galet och vilt, sa Jocke "Jockiboi"Berg.
Han är 24 år och med i den nya såpan "Kungarna av Tylösand" i kanal 5.
Fyra killar och fyra tjejer tillbringade fyra veckor i en lyxvilla i Tylösand.
Sveriges hetaste partyställe, under Sveriges bästa sommarveckor.
Åtta snygga ungdomar mellan 19 och 25.
Kylskåpet fyllt med sprit och mat.
Badrummet utrustat med kondomer och "dagen efter-piller".
Fyra veckor med sol, bad, sprit, sex och sena nätter. Ja, du fattar.
Allting dokumenteras av filmteamet.
Allting kommer att sändas under hösten.
Jag vet inte vad jag ska tycka.
Jocke hade fyra underbara veckor.
-Det finns väl en del jag är mindre stolt över, medger han.
Jag funderade på om jag skulle ha gått med på nåt liknande när jag var 24...
...men näe. Knappast.
Hade jag träffat grabben innan inspelningen hade jag gjort allt jag kunde för att avråda honom.

För man är inte speciellt smart med sprit i kroppen.
För det är svårt att förklara bort sexakten på bästa sändningstid.
Och kameran ljuger ju sällan.

Jag dömer inte killen.
Jag önskar honom lycka till och hoppas att det inte blir allt för pinsamt.
För han får leva med resultatet.
Oavsett utgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar