fredag 16 juli 2010

Bort med Anders Lundin!

Det var länge sen nu.
Men nu gör jag det igen.
Lägger mig i de stora frågorna i samhällsdebatten.
Jag har alltit tyckt att Alex Schulman är en av de största töntarna i medievärlden.
Idag.
Men bara idag, tar jag tillbaka det.
I Aftonbladet ifrågasätter han Anders Lundins vara eller icke vara i Allsång på Skansen.
"Han verkar helt enkelt inte så intresserad av det där programmet längre", skriver Schulman.
Och där tycker jag precis likadant.
Allsång på Skansen är sådär lagom somrigt för min smak.
Ibland blekt, som sist, men lättsamt somrigt.
Och då duger inte en programledare som bara ställer in skorna!
Näe, in med nån mer taggad!
Typ...Carolina Gynning, eller nåt!
Jag tror faktiskt att hon skulle göra det jävligt bra!

I samma blaska, Aftonbladet alltså, sågar vältrimmade Peter Siepen, 47, alla feta gubbar på badstranden som har struntat i sin kropp sedan de blev stadgade.
Hjäsp...
Ja, vi vet att du är vältrimmad...
Sådärja...

De stora frågorna...;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar