lördag 11 februari 2012

Och då, efter öppenhjärtligt delgivande på Facebook kom så kraven...

Det kan lätt bli så, med två öl i kroppen en fredagskväll.
Att man vill berätta allt.
Att man vill berätta små söta historier från vardagen.
Jag hyllar normalt det, för delad glädje är dubbel glädje, som min kloka mor säger.
Det innebär i sin tur att man får ta ansvar för sitt handlande, som min kloka far säger.
Så nu tar jag mitt ansvar och publicerar bilden på en stylad 44-åring.
Stylad av sin 11-åriga dotter.
Jag vet inte om det blev någon större skillnad, men vi hade roligt i alla fall.
Någon i familjen, jag kommer inte ihåg vem, jämförde mina ögonbryn med Juholts...
Nåväl, här är upprinnelsen till publiceringen:
"Pappa, du ser lite sliten ut! Kom så ska jag styla dig", sa lilltjejen.
Efter en knapp timma på toan med frisyrgele, brunkräm och för mig en del andra okända komponenter blev jag föremål för kameran....".

Och då, efter öppenhjärtligt delgivande på Facebook kom så kraven.

Kraven på bildbevis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar