onsdag 4 januari 2012

Hon fixade morgondagens outfit....

Söndagen den 1 januari 2012

Skrivet i Lisas dagbok från helgen på hennes korttidsboende:

Måste berätta om helgens höjdpunkt.
Idag på em lyssnade Lisa på musik. Jag gick iväg en stund, så hon satt själv.
Jag hörde efter en stund att hon pysslade med något, så jag gick in och tittade.
Då hade Lisa valt morgondagens "outfit" själv och lagt fram på sin rätta plats.
Byxor, tröja, topp och varmtröja.
"Hemma i morgon", skrattade hon och strålade med sina gladaste ögon.
Måste erkänna att jag fick tårar i ögonen och gåshud av att se toppentjejen må så bra.
Vilken tjej hon är fina Lisa!
En härlig kväll!

/Maria

5 kommentarer:

  1. Härligt att läsa om din fina tjej Lisa =)

    Kram till er båda..

    //Mia

    SvaraRadera
  2. Hon är för underbar =) Kram till dig Lisa. Karin

    SvaraRadera
  3. Tack vare Dig och din fru att Lisa mår bra idag.
    Eftersom hon har fått så mycket kärlek och omtanke från sina kärleksfulla,omtänksamma,ansvarsfulla föräldrar.
    Du och Din fru är verkligen två starka och unika personer som höll ihop trots svårigheterna och inte lämnade bort henne.
    Ni båda är guld värda
    Lisa kanske inte skulle kunna beskriva sin tacksamhet för er,men Ni kan läsa den i hennes vackra ögon.
    Jag vet att hon är innerligt tacksam för all kärlek som hon har fått.
    Jag önskar Dig och Din familj all lycka i världen.
    Kram till er!
    Mvh F

    SvaraRadera