torsdag 7 maj 2009

Brände sviten...

Shit!
Förkylningen slog till obarmhärtligt.
Jag missade Grabbhalvan, för första gången sedan starten 1992! Det svider rejält. Vi var bara 25 stycken kvar. Nu är de 24.
Men, det är bara att bita ihop. Jag är tillbaka på banan om ett år!
Nikotinet ja. Det är faktiskt svårare att låta bli när man är sjuk. Man tycker lite synd om sig själv och vill gärna stoppa in "nappen".
Jag får nöja mig med andra godsaker. Gammelgubben fyllde 64 idag. Han bjöd på danskt öl. Det är fint. Det blev två.
I morgon går "The final tour" till Nyköping igen, för sista föreläsningen i vår. Vi fick lite vink om att det var fler på gång i höst. Det känns bra.
På lördag är det bus. Det var länge sedan.
Hoppas kroppen är redo då.

1 kommentar:

  1. Jag tycker du är duktig som kämpar på!!!
    Busa försiktigt på Lördag och passa busstiden. Det är jobbigt att gå ända hem till er!

    SvaraRadera