måndag 4 maj 2009

Back in business

Tillbaka på redaktionen efter x antal lediga dagar. Från grönmyllan i Snövelstorp till ett välstädat, nåja, kontor.
Kul att redigera igen. Jag älskar att plocka med text, bilder och rubriker.
Förra NT-kollegan Lotta beskrev sitt jobb för en liten kille:
"Jag lägger pussel på jobbet".
Lillkillen vill nog också bli redigerare när han blir stor.
Ja, man får faktiskt ha kul på jobbet. Eller rättare sagt, man SKA ha kul på jobbet!
Jag har kul på jobbet, och jag tänker fortsätta med det.
Jag fick med Extra-Eva till mitt favvo-hak i dag. Pastarestaurangen i Hörsalsparken.
Hon sa aldrig vad hon tyckte om maten. Hon kanske inte följer med fler gånger.
Just nu skriver hon text om IFK Norrköpings drabbning mot Sirius. Hon lyssnar på Radiosporten direkt.
Vad hon säger om IFK....vågar jag inte skriva.

3 kommentarer: